7 Ekim 2014 Salı

Işid (Part 2)

Bundan bir önceki yazım başlık olarak belirtmesem de Işid hakkındaydı. Bu yazımda daha öncekilere göre değişik bir üslupta bulundum. Bunun sebebi ise aslında uludağsözlük'e yazdığımı bire bir buraya kopyalamamdır. 

Bu yazıyı yaklaşık 2 hafta önce yazmıştım. O zaman yazmadığım ve daha sonraki gelişmelerle öğrendiğim bazı yeni bilgileri de buraya eklemek istiyorum.

Propaganda demiştim, her koldan yapıyorlar demiştim. GTA 5 adlı oyunun bir modu olduğu söylenen bir videoda karakterler, videolarda gördüğümüz Işidliler gibi giyiniyor, ateş edip Allahuekber diyor ve arkada Işid videolarının olmazsa olmazı olan neşitler çalıyor.


Daha sonra Youtube'un klasik videodan videoya atlama olayına kapıldım ve diğer oyunlara yapılan modları ya da diğer oyunlarla yapılmış Işid'le ilgili videoları izledim. Gülmekten öldüm. Çoğuna thumbs up verdim emeklerine karşılık.

Işid'in her videosunun arkasına neşit koymasıyla dalga geçen bir grup videoyu da izleyerek kahkaha seline boğulmuştum. En alakasız videoya konulan neşitler güzel zamanlamalarla editlenmiş Allahuakbar sesleriyle birleşerek sonsuz bir gülme tufanını başlatıyor.


Al Jungali adıyla yerden yere yatırmasıyla birlikte "shahadeh" görevini değişik bir biçimde yapmaya karar vermesi güldürmekten öldürüyor.


Neşidin ilahi havasının yoğunluğu Allahuakbar diyen Japonlara gülmeye engel olamıyor.

İman gücüyle duvara çarpmaktan vazgeçip İsrail askerleri üstüne giden lastik bir askeri gülünç duruma düşürerek onu ağır yaraladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder