23 Ekim 2014 Perşembe

Bu Blogu Oluşturma Sebebim

Babamın babasını hiç görmedim, annemin babasını ise küçük yaşlarımda sadece bir kaç kere gördüm. Ancak onlarla konuşmak isterdim ya da en azından hayatlarını öğrenmek, yaptıkları şeyleri, anılarını, hatıralarını. İnsan daha kendi hayatından kesitleri unutuğundan annem ve babamdan pek de bişey anlatmasını beklemedim ki zaten anlatmadılar da belki başka sebepleri de vardır ancak benim buırada söylemek istediğim ben daha dedelerimi tanıyamadım fakat Allah gösterirse ve bu dünya bir zaman daha var olucak olursa gelecekte torunlarım ya da onlardan sonra gelenler merak edecekler. Atalarımız kimdi, ne iş yapardı, hangi konuda ne düşünürdü vs gibi düşüncelere sahip olacaklar. Belki de bu yazım Google'ın güvenilir serverlarında sistemli bir şekilde sonsuza kadar saklanır ve burada yazılanlar o zamanlara ulaşabilir.

Bazı yazarlar bazı yazılarında bahsederlerdi. Neden yazıyorsunuz sorularına uzun uzadıya cevaplar verirlerdi ve bazıları da tek cümleyle hatta tek kelimeyle yanıtlardı "rahatlıyorum" bunu söyleyen kişi ne doğru söylemiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder