4 Eylül 2015 Cuma

büyük britanya milli basketbol takımı

onlara olan sevgim sadece 2011 yılında kıçımızı kurtarmalarından değildir. her ne kadar takımın çoğu londra doğumlulardan oluşsa da bana britanyalı ruhunu yaşattıklarındandır da ayrıca.

ben basketbol bağlamında ortamlarda sürekli aşağılanan britanya'nın artık bi atak yapmasını 2011 turnuvasından beridir bekliyordum. bunu 2013'te 3 lü averajla gruptan çıkmayı kıl payı kaçırarak gösterseler de yarın başlayacak olan eurobasket 2015'e katılmaya bile hak kazanamamışlar. çok üzüldüm. o kadar üzüldüm ki anlatamam. makedonya ile birlikte ölümüne sevdiğim ve tuttuğum takımdı hep turnuvalarda.

ulan kaç tane nba oyunucun var! ya da takımında oynayabilecek nba oyuncuları. sebebini bilmiyorum ama çok sinirleniyorum. federasyon mu çağırmıyor yoksa naz mı yapıyorlar?

şu kadroya bak:

luol deng: adam resmen nba'de doğdu eyvallah 2011'de ve 2012'de geldi takımı coşturdu ama 2013'te yoktu ipne.
joel freeland: 2011 turnuvasında yıldızı daha da parladı nba'e gitti kaldı 3 sene. tabi 2013'ü ekti.
pops mensah bonsu: dopingli çıkmış men edilmiş neyse zaten 2013'e de gelmemişti.
andy betts: yıllar yılı avrupanın kalburüstü kulüplerinde oynayıp bi kere gelmemiş. 2009, 2011 ya da 2013. gelmezsen gelme.
byron mullens: anası ingiliz ama hiç zahmet etmemiş gelmeye. 4 yıl nba'de oynamış bi de utanmadan.
ben gordon: londra'da doğmuş bir başka vefasız lavuk. hiç mi minnet duymazsın gelip 1 maç bile oynamazsın.
robert archibald: iskoç abimiz 2015 eleme maçlarına bile gelememiş sağolsun. sanırım kendini hala nba'de sanıyor. 2013'te de yok bu arada.

bunların yanına takım oyuncusu olan ve kimyası iyi olan ve eski gediklilerden skorer daniel clark, kısmen hala gelecek vadeden devon van oostrom ve eksik bölgeye devşirme kontenjanından siyahi bi amerikalı eklenerek kadro tamamlanacak ve final hedeflenecekti.

tabiki bu takımdan ya da herhangi bi takımdan oluşur oluşmaz final beklenmez ama bu kültür 2009 yılında oluşturulmaya başlansaydı. 2015 için final hedeflemek çok mu imkansız olurdu? en azından elemelerde izlandaya elenilmezdi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder